Träning och sånt..

Igår sprang jag drygt 1 kilometer på löpbandet. Behöver jag säga att jag är liiite stolt över mig själv? haha.
Nåt sånt har aldrig inträffat förut. Längtar tills jag kan springa utomhus,men jag siktar ju på vårruset nästa år! ;)

Förresten står ett sånt här överst på min önskelista;

 

Ett hopprep med skärm,där det står antal varv man hoppat,hur långt i kilometer och hur många kalorier man förbränt. Skulle vara toppen att ha hemma dom dagarna man inte hinner till gymmet.

Nästa vecka börjar dom med Indoor walking på Inpuls,nån som vill med?

Förresten har jag 2"biljetter" där med 1 veckas gratis träning,nån som vill ha?! :-)


Kommentarer
Postat av: GBP

Jag säger det igen; du är så jäkla duktig:-)



Hopprepet "förstår" jag inte riktigt. Varför inte bara köpa ett vanligt med trähandtag? :-) Och räkna själv?:-D!

2011-05-03 @ 11:06:06
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har typ ett sånt hopprep. Köpte det på Coop på storheden för hela 49 kr! Tror det är typ samma iaf för där sätter man in vikt osv också kan man ställa in hur många minuter man vill hoppa osv. Sen räknar den antal hopp, kalorier och jag tror den visar km också. Inte helt säker :)



Något jag dock är säker på är att det är sjuuuuukt jobbigt att hoppa hopprep, haha. Jag tänkte att det skulle vara en enkel match men jag är lycklig om jag klarar 1 minut ens ;) Men det är rolig och bra träning!

2011-05-03 @ 12:51:24
URL: http://meandmythreekids.blogg.se/
Postat av: GBP

Hahahah :-D Okej den förklaringen räckte. Själv räknar jag. Hoppas du får hopprepet:-)



Förresten så är det jätteroligt att hoppa, man orkar ju myyycket mer när man är lättare. Jag trodde aldrig jag skulle orkar 500 hopp på fem minuter men easypeasypie :-D

2011-05-03 @ 17:11:52
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Malin

Varför kan du inte springa utomhus?

2011-05-05 @ 14:46:09
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0