updatering.

Jag har drabbats av bloggtorka. Rejäl bloggtorka. Får se hur länge det håller i sig. sladden till kameran har gått sönder så jag kan inte ladda upp bilder så det känns jättetråkigt att blogga. Men när jag har en ny sladd kanske jag får mer inspiritation?:)

Våra dagar går så fort,dom bara rusar fram. Jag och Vilja har den bästa tiden någonsin. (Nu ja,när jag snart ska stoppa henne i kö till förskola! Vill inte!)

Vi har varit på massa öppna förskola,lekt med mammagruppen och gått på stan,varit hemma och myst och bara haft det bra. Hon har verkligen blivit stor och är så snäll. Busig är hon men det kan jag ta.

Hon äter bra,leker bra,SOVER BRA!! Sover ännu hela nätterna. Jag är så lycklig! Allt är frid och fröjd.

På måndag blir hon 11 månader och jag planerar för fullt för 1-års kalas. helt galet!


Vilja håller i sin fina nyårsklänning


I fin rosetten som hon aldrig vill ha på skallen;) tjuriga unge!hahah!

Tack för mig. Jag updaterar väl nån gång;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med uppdatering! :)

Bustjejen som klättrar på serveringsvagnar, men det är så det ska vara:) De ska undersöka, upptäcka, testa osv. Ibland är det roligt, ibland sliter man sitt hår över hur mycket man får springa efter dem ;)

2011-01-15 @ 22:11:16
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: therese

Min BM vill att den ska ha lagt sig till rätta nästa gång jag ska dit, den 27e, då är det vecka 36 så.. Då får den gärna ligga ruckbar men ej rörlig :P Helst fixerad men de är väl bara drömma om när man är omföderska :P

2011-01-16 @ 09:11:46
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, ja vi hade soffan så tidigare men eftersom vi har en divansoffa och divanen är på vänster sida så blev rummet så litet, eller det känns större då man har divanen mot fönstret (hela rummet blir ju luftigare) :) Vi har också tv-bänk och en hylla ovanför :) hehe

2011-01-16 @ 14:50:24
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0