Tråkig lördag.

Idag har vi sysslat med så roliga saker som städning,rensning och rengjort vattenlåset (heter det så?) i handfatet på toaletten.Vi är inte ens klar med städningen än. (Varning för bajsprat!!) Vi har haft fullt upp med Vilja som har gjort numbero två en 10-15 ggr idag. Har haft bajs i hela lägenheten så nu måste vi städa klart.

Tänk att man längtade efter när hon skulle börja få tänder. Nu önskar jag nästan att dom aldrig skulle börjat komma;) haha. nej men hon måste ju få tänder nån gång..

Nu städa,sen slänga mig på soffan ett tag och sen ska jag faktiskt försöka sova inatt. Ska bli skönt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du skrev tidigare att du hoppas att Vilja inte får så många tänder nu så att det lugnar ner sig. Jag tänker precis tvärtom, jag hoppas att Kali får så många tänder som möjligt på en gång, så har man det gjort sen. Hittills har det kommit sex stycken men nu verkar det ha stannat av :(

Men på en punkt tycker vi exakt lika och det är att det är lite jobbigt med tandsprickning :P

2011-01-22 @ 20:31:28
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Frida

Stackars Vilja! När jag läste din kommentar hoppas jag också att hon får vila ett tag innan det kommer fler tänder, det där lät inte ett dugg trevligt! :(

2011-01-22 @ 20:43:52
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0