Hemma hos oss.

Dom flesta av er har väl inte sett hur det ser ut hemma hos oss. Så här kommer några bilder.


Hallen med våran fina garderob och snygga tapeterna!

Hylla i vardagsrum.

Resväska med sterion i. I brist på annat!



Soffa,second hand fotöljer och våran tavelvägg som är under påbyggnad:). Tavlor är det mest personliga och fina man kan ha.

Hjorthorn. och där ser ni vårat fina blåa tak!Tänkte,alla andra har ju vita tak så vi har blått!


Pantrar. Härligt 80 tal!



Köket. Lampan är en genomskinlig hink och så är det plastblommblad i den. Älskar den!
Köksbord och stolar från Wika möbler.


Istället för kakel,tapet!
:)


Stringhylla med fina saker. Dessertskålarna är från 50 talet som jag fått av mormor och morfar!



Fina koppar,Second hand.



Toalett.

--

I hallen ligger Vilja´s sovrum,men det fotade jag inte. Det är inget där inne än,men snart ska vi göra iordning det. Jag längtar såå!
Vårat sovrum ligger vid vardagsrummet men där ligger Vilja och sover så jag fotade inte.

Ja,det var vårat hem:) Lägenheten är ett av dom bästa köpen vi gjort!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va häftigt och snyggt ni har det hemma!! :D SÅ kul att se hur andra har det, man blir inspirerad :)

2010-09-01 @ 08:59:31
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vad snyggt ni har det hos er! Vore grymt kul att komma upp till Norrland nån gång :D

kramis!

2010-09-04 @ 09:41:31
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0