20100907

Så har veckan dragit igång! En ny vecka med nya roliga äventyr med min söta tjej!
Hittills har vi väl inte gjort jättemycket. idag var vi på sången med Jennie och Emmy. Emmy och Vilja satt i en jättestor(!) hundbädd(ja men typ,haha) och lekte. Vilja tog en plasttelefon,Emmy snodde den,Vilja snodde den av Emmy och sådär höll dom på i en 30 minuter. Härligt att dom har kul iallafall!
Sen gick vi på waynes och åt lunch! Gott!
Vilja har förresten verkligen blivit duktig på att sitta.

Tidigare ville hon bli buren hela tiden men nu kan jag sätta henne i matstolen med lite leksaker framför henne och så leker hon nöjt i säkert 15 minuter ibland(Vilket i min värld betyder att jag hinner göra SKITMYCKET! haha)

Imorgon blir det en sväng till mami och på torsdag tänkte jag ta mig ner på Växhuset på örnäset och sen en fika på stan. Känns som att veckan kommer gå fort!:)

(På lördag,vet ni vad jag ska göra då? Jag ska nog ut och dricka öl ensam med kompisar och lämna ante ensam hemma. hehe. Jag blir gammal tant(25 år) på torsdag så jag kanske borde få roa mig)

Har glömt att visa Vilja´s fina klänning från me&i




Kommentarer
Postat av: Ida

Han är 20 veckor. Blir 21 på torsdag..

Han har vart jobbig i veckan!



2010-09-07 @ 21:24:29
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0