100902

Den här dagen har verkligen gått i trötthetens tecken. Ingen bra kombo att somna efter 2 och vakna av en pigg tjej strax innan 6. Aja,jag överlevde ju! Men på mornarna känns det som att man ska avlida av tröttheten.
Men vad gör det när hon kollar på mig med sina blå ögon och fyrar av det största leendet man kan tänka sig!

Idag var jag iallafall på stan med mamma och mormor. Mormor letade efter nya glasögonbågar och hittade några alternativ. Åkte till Ica Maxi och hämtade ut min födelsedagspresent,en daimtårta. Gottans!:)Sen var vi bara hemma hos mamma och fick middag i magen!

När Vilja sitter på golvet och faller ihop så trycker hon sig tillbaka till sittande läge! Plus att hon har börjat försöka ställa sig på knäna! Det händer verkligen mycket nu!

Imorgon blir det babysång! Kul!


Mina älsklingar! Jag älskar er föralltid!

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Man borde lägga sig i tid, men så finns de så mycket annat man vill hinna med när de somnat som man inte kan göra när de är vakna. Som att läsa på din härliga blogg tex :)



Nu syns de ju knappt att lillan har käk och läppspalt, har de behövts mycket operationer?

Kram

2010-09-02 @ 23:00:54
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0