vet ni vad?

Vet ni vad jag längtar efter?
Inte att få gå ut och festa,gå på bio eller nåt sånt.

Jag längtar efter att få vara ensam! haha. vad dumt det låter. Vilja och Andreas är ju såklart mitt allt men jag skulle vilja vara ensam.
Jag skulle vilja ligga på soffan en kväll och se på film ensam. Före det kanske äta lite middag ensam. tyst ska det vara hemma. Inte ett ljud.
Efter att jag sett på film vill jag bara sitta och glo. ensam. ja men ni fattar.

Vi har pratat lite att göra slag i saken. Att vi ska få varsin helg ensam.
Och det hade varit underbart!:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var iväg ensam igår, så skönt!

Var på jobbet en sväng, haha. Jag älskar mitt jobb! :)



Sen jag var och spelade lite teater! Så roligt! Har inte gjort det på två år! Det kändes underbart och jag kände mig som en helt ny människa när jag kom hem. Fantastiskt.

2010-10-08 @ 08:26:49
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Sinne

Heeelt amazing att vara ensam! Jag vill vara ensam en hel dag. Kliva upp och äta frukost ifred, duscha ifred, pyssla på här hemma ifred, äta middag, se film, surfa, bara chilla. Fy fan! Jag måste nog skicka iväg mina kumpaner en hel dag här framöver :)

2010-10-08 @ 11:12:13
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: frida

gud vad skönt att inte vara ensam om såna där fantasier! :)

2010-10-16 @ 19:27:35
URL: http://itsfridayeveryday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0