Våran dag i bilder.

Idag blev vi hämtade av mamma.Vi åkte först till mormor och fikade.
Sen fick jag ett trevligt sms att min kamera var lagad så vi åkte ut till storheden och hämta den.



Jag och Vilja i bilen när mamma var och handlade. 5 sekunder senare somnade vi båda.

Sen åkte vi till mamma och jag och Vilja satte oss direkt på golvet och spelade med den roliga maraccasen!Vilja älskar den!



Sen badade Vilja..



Resten av tiden chillade vi mest!:)



Min lilla knubbis,hon har fått jättemycket nya valkar,kolla händerna!




Fina ögonen!

Åh så skönt att ha en hel kamera igen.
Imorgon ska jag fota henne utklädd till tomtemor och så ska vi göra julkort!

Nu ligger min lilla buse och sover sedan 30 minuter tillbaka. Ikväll blir det att se på dom desperata hemmafruarna!


Kommentarer
Postat av: Nina

REDHEAD! <3

2010-10-19 @ 20:37:49
URL: http://nenima.blogg.se/
Postat av: Carro

Har Vilja rött hår? Ser så ut på bilderna :) Har aldrig tänkt på det förr, vad söt hon är.

2010-10-19 @ 20:52:50
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Söt rödtott

2010-10-22 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0