Min stora lilla tjej.

Dagens vikt på min lilla(?) tjej är 9300 gr och hon är 70 cm lång!
Tänk,nyss vägde hon 3000 gr och var 48 cm lång.

Gick tiden såhär fort när man inte hade barn? Jag tror inte det.

Efter bvc besöket så tog vi en promenad till öppna förskolan,Vilja åt lunch och vi lekte ett tag och sen åkte vi till storheden. Handlade lite och Vilja fick 2 fina pyamaser från mamma och ett musikset med maraccas,tamburin,flöjt och munspel. Tack!<3
Jäklar vilket liv det har varit idag. Hon har spelat med sina maraccas och tamburinen.Hon älskar det.

Munspelet däremot,om jag spelar på det börjar hon gråta.

Sen har hon helt plötsligt blivit rädd för blommor. Hon ryggar tillbaka och tokgrinar när hon kommer i närheten av en blomma..



Förresten,kul att ni kommenterat vilka ni är som läser min blogg. Jag blir så glad! MEEEEEEEEEER.;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stor -och söttjejen:)jag brukar såklart också läsa, men det vet du nog redan:) Fast nu har mitt bloggläsande inte varit som det brukar, har nog haft alldeles för lite tid eller nåt. Haha, Amanda är tydligen tokrädd för ballonger! Hon skrek och grät idag när Ebba höll på med en ballong. Vilka knasiga töser vi har;) Ska bli kul att se vad A väger nästa vecka när vi ska på 6-månaderskontrollen!

2010-10-19 @ 22:24:06
URL: http://sandraebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0