KOLLA!!

Kolla vad jag har köpt idag!



JULMUST! gott!
Nu längtar jag till julen!

Idag började vi dagen med att åka in till stan och luncha med mammorna och barnen,alltid lika trevligt!Vilja hade superkul.
Sen tog vi en runda på stan,köpte en väpnarluva till Vilja. Reima. Nu hoppas vi att hon slipper frysa i vinter.

Senare kom Emy och Andrea och hälsade på hemma hos oss. Vi fikade och Vilja busade som vanligt och charmade loss. Fast hon var inte så charmig när hon spydde ner Emy! haha!



Min lilla apa gör sin "kolla på allting upp-och-ner"-grej.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ååååh va gott! :-)

Mvh Johanna

2010-10-20 @ 20:41:15
URL: http://karleksallen.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh! Jag måste också köpa julmust. Ska bli nyttig from nästa vecka så jag måste boosta nu! Vart får man tag i must? :)

2010-10-21 @ 06:48:48
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0