Barnfritt(och manfritt)!

Jag har inte tid att blogga i helgen! Jag är helt ensam!! Saknar mina älsklingar så mycket och såklart har ungen börjat dra sig upp på fötterna och börjat åla när hon är borta men det är väl alltid så.
Men imorgon kommer dom hem!

Igår hade jag mina fina mammor här. Vi hade After Kidz (hehe) och åt gott,drack gott,lyssnade på musik,pratade en massa! En toppenkväll.

Jag har tatuerat mig nu.
Fy fan,en helt annan smärta än att föda barn. Gör fan ont. Kommer inte ihåg hur det kändes att föda barn men det kan inte ha varit långt ifrån.
Satt 2 timmar och var helt slut men till mitt försvar så är bröstkorgen ett känsligt ställe. Han som tatuerade mig har tatueringar över hela kroppen men gör själv inte klart sitt bröst för att han tycker att det gör så sjukt ont.
Och jag svimmade inte,och dog inte så det var ju bra!

Nu har jag bara färgen kvar. Det värsta. Men det kommer bli så satans fint!!



Lite färg på det så är det klart!

Tänkte se på 2 filmer idag men sängen lockar allt för mycket. Tänk,nu kan jag sova 10 timmar.Utan att vakna av nåt!







Kommentarer
Postat av: Carro

ååh vilken fin tatuering :)

2010-11-07 @ 12:43:07
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

Haha, jaa idag sov han till kvart i 8. Vet inte riktigt när han la sig för han somnade i bilen påväg hem kring halv 7 och var nog vaken till 8 så han har väl sovit 12 timmar inatt :) Jag klagar absolut inte :)

2010-11-08 @ 07:57:07
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0