Imorgon bär det av..

Imorgon åker vi till Umeå. Har packat färdigt det mesta och lagt fram kläder till Vilja och oss. Bussen går 09.50 och vi är framme strax innan 2 i Umeå. Vi tänkte faktiskt vara lite innan för vi har en kompis,Josefin, som kommer förbi och hälsar på oss p hotellet. Lite trevligt måste man ju ha iallafall. Vi funderar på en sväng på stan men vi får se..

Idag vaknade Vilja lika glatt som vanligt och försökte sätta sig upp,men det går ju inte. Man kan inte vara sur när ens tjej ser såhär glad ut på morgonen:
                      

Nu sover hon sött sen nån timma tillbaka. Tänk hon har ingen aning om vad som väntar dom närmaste dagarna. Jag är såklart nervös,men jag hoppas innerligt att hon inte kommer få ont!

Idag har faktiskt jag fått lite mamma-lyx och gått på stan ENSAM! Ska snart visa vad jag köpte!

Sen kom mamma,Tore och Vilja´s kusiner Kim och Adele förbi. Dom är för söta. Adele som är drygt ett år ville bara känna på Vilja hela tiden och krama henne!

                 

Fina barn!

Kommentarer
Postat av: Marie Karlsson

Du har ju fått till bloggen jättebra! Kul!

2010-05-29 @ 23:00:13
URL: http://www.mariekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0