Tidsbrist.

Ja,just det man har ju en blogg nu oxå. Det hinns inte med. fast än vi nästan inte gör någonting.
Idag tog vi en tripp till mamma iaf. Vilja såg nästan ut att njuta av att vara ute. haha. stackaren.
Direkt hon är ok ska jag ge henne ett låååångt bad,massage,lång härlig promenad med barnvagnen.. ska tillochmed dra ner sufletten åt henne! Hahahah. åh min stackars bebis.

Nästa projekt är att skruva ihop matstolen för det behövs. pronto. Hon försöker sätta sig upp när hon sitter i famnen så jag tror att hon skulle vara road att sitta i en stol. Min stora,lilla,tjej. Hon blir 4 månader nästa vecka. Är nyfiken på vad hon väger.
Jag kommer inte ens ihåg hur det kändes när hon vägde 3000 gr. Hon måste ju ha varit som en fjäder i famnen. Vart tar tiden vägen? Snart är hon väl 1 år och kan gå. herregud. måste gå och kramas med henne. vi har kommit fram till att vi inte ska ha några syskon så vi måste väl passa på nu medans hon är liten!

Förresten. Angeående framtiden så funderar jag,timme efter timme,varje dag vad jag ska bli när jag blir stor. Jag har alltid tänkt förskollärare men nu börjar jag ändra mig. Vad tror ni om omvårdnadsliknande med inriktning med missbrukare? Jag har ju alltid funderat lite på det oxå.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det tycker jag låter mycket intressantare än förskollärare =)

Säkert är förskollelärare ett givande jobb, men tänk ljudnivån och stressen, kan nog lätt bli så att man inte "orkar med" sina egna barn när man kommer hem från jobbet :)

Ha d bäst bruden, kramar

2010-06-07 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0