Gottans för huden!

Nån gång ska jag visa er våra badrumsskåp. I mitt finns lite parfymer,smink och bodylotion.
I Andreas skåp oändliga mängder av lyxig ansiktsvård,ansiktsmasker av fina märken,krämer m.m . Lite kul att det är tvärtom. Gissa om jag gräver bland hans grejjer. Sen ska ni se hans sminkväska. Oj oj,där snackar vi kopiösa mängder. Jag älskar när han sminkar mig när jag ska ut. Det blir så proffsigt och fint.

Ibland förstår jag varför andra kvinnor är avis när man har en frisör och makeup-artist till man! mohahah!

Åter tillsaken. Jag gillar iallafall bodylotions. Men mest av allt goda,väldoftande duschcremer. Min nya favorit är faktiskt Palmolive. och billig är den. Ett riktigt kap.



Luktar underbart av Kiwi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad kul med lite ombytta roller:) Här är vi nog lite mer traditionella och T äger nog inget i sminkväg och mitt sminkförråd är inte längre vad det brukat vara, jag har sunkat till mig totalt ;)

2010-06-14 @ 09:09:46
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0