4 månader,helg,presenter och annat kul!

I torsdags blev ju Vilja 4 månader och jag måste härma Caroline med en liten lista!

-Äter många gånger om dagen mellan 100-165 ml/gång
-Jollrar hela tiden
-skrattar höga ljudliga skratt
-älskar att käka på sina händer. Helst bägge samtidigt ska in i munnen.
-har upptäckt fötterna och älskar att ligga och känna på dom hela tiden.
-Hatar fortfarande att ligga på mage
-Rullar hela tiden från rygg till mage och blir arg när hon ligger på mage och inte kan rulla tillbaka!
-Bajsar 1-2 ggr om dagen
-Äter oftast 1 gång om natten men ibland överraskar hon en och sover hela natten
-Griper efter allt,helst i babygymmet och blir överförtjust när hon kan dra i alla sakerna.
-Har en enormt stark personlighet och kroppsspråk redan,jag är livrädd hur det ska bli när hon är större!

----

Ja,nu har en hel vecka gått. Igår var vi på mammafika i Antnäs. Vilja var för första gången intresserad av en annan bebis,Emmy. Hon skrattade,log,kände på henne och försökte "prata" med henne. Hur sött som helst!

Ante är äntligen ledig med oss(nästa vecka jobbar han bara mån,tis,ons!) han kom hem på fredag och  drog fram en present! Åh vad jag älskar min underbara man. Man blir ju så himla glad!

Ett fint paket av min fina man!

Och det innehöll:


Ett läppglans från Estee Lauder i perfekt rosa/beige färg!

Sen såg vi film,äntligen har vi kommit igång med filmtittandet ett tag(läs månader) efter att Vilja kommit orkade man inte,och vi såg "Har ni hört ryktet om Morgans?" Rolig. men bäst av allt var det att ligga i soffan och bara glo! Har många filmer att ta igen! Idag har vi hängt på stan med Ida. Var på Smaka och åt lunch och shoppade lite på stan. Blev en enkel vit sommarkofta till Vilja. Såklart till Vilja. vad trodde ni?
Ikväll blir det mer film,Sherlock Holmes!

Har kikat på bröllopet. Jag tyckte det var lite töntigt innan men nu sitter jag här och glor och har tillochmed snyftat lite. Hoppas ni har haft en bra helg!


Vilja och ante leker i gymmet på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tyckte sherlock holmes var bra! :)

2010-06-19 @ 20:42:33
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Malin

När kan man börja använda babygym? :)

2010-06-19 @ 20:53:51
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0