Underbara Vilja.

Hon växer så mycket. Jag fullkomligt ser dag för dag hur hon blir längre,valkarna fler och kinderna tjockare.
Jag känner för varje dag hur mycket tyngre hon är i min famn. Jag minns inte hur det kändes när hon låg så liten i min famn.



Hon blir mer och mer en egen person för varje dag som går. Hon är så himla envis. Får hon inte som hon vill sparkar hon med bena,rynkar på ögonbrynen och tjuter. (Låter väl ungefär som mig). När hon får stå på golvet skrattar hon. Små tjut som är så söta så hjärtat smälter. Hennes ögon skiner av lycka när hon lyckas gripa tag med bägge händerna i skallran och hon lyckas slå med den.



Hon är som nöjdast när hon får ligga ner,äta på sina händer så dregglet bara far över hela hennes ansikte. Då skrattar hon så hon tjuter. Sen gillar hon att ligga med oss i sängen och prata. Hon pratar och pratar och pratar. aoo. euuu. eeee. mycke e som kommer nu. Herregud. När dom säger att tiden går fort när barnen växer förstår man inte hur fort det går.


Kommentarer
Postat av: Malin

Och ju äldre de blir desto äldre blir vi med ^^ Jotack, jag borde rymma till luleå. Det ska jag ju dock göra så småningom :) Och då hör jag av mig. :)

2010-07-01 @ 22:25:35
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon är så söt :) Ser verkligen fram emot att träffa henne :)

Visst är hon lik din mamma (ögonen)??



Kram Johanna

2010-07-02 @ 00:58:01
Postat av: Sofia

Tack!:)

Ja tiden går sjukt fort. Vart kan man köpa mera TID liksom?!? Fast tiden sägs ju gå fort när man har roligt!;D



Vad fin hon är Vilja! Klart hon "behöver" lite molo!;)

Fast snygg är hon ju i allt:)

2010-07-02 @ 08:09:00
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0