Tidsbrist.

Jag hinner ju nästan aldrig blogga! Det är fullt upp här inför dopet. Har beställt thékakor och dekorationer till tårtan idag.

Idag fyller Ante 23 år och jag gjorde en prinsesstårta till han. Gottans. Han fick sovmorgon och sen frukost.
Vi tog en promenad upp på kronan och fyndade lite småtjafs. Dock var inte det mysiga fiket öppet men dit ska vi gå när han har semester! (NÄSTA fredag! weho. 4 långa lediga veckor med oss!)

Andreas fick ett spel i födelsedagspresent!

Vi har suttit på balkongen och umgåtts alla tre. Vilja i sin älskade babysitter. Hon älskar verkligen den. Hon skrattar och sparkat igång den så den gungar alldeles galet!
Idag var det ju verkligen fint väder,fast lite för varmt för min smak. Jag vill ha lite mittemellan!

Vilja käkade kalops och morot till lunch! Mumma tycker hon att det är!



Efter Lunchen lekte hon som vanligt i babysittern och vi lyckades fånga ett leénde!



Sen posade hon så vi fick den här fina fina bilder på henne. Mitt söta barn.


Sett på tv med pappa har hon gjort oxå. Simpson. Som vanligt,favoriten!




Vet ni vad jag antadligen ska göra imorgon? Gå ut med lite korvgubben-människor! Får väl passa på när endå svärmor är här och erbjöd sig att hjälpa till. Har ju kännt att jag behöver komma ut lite och få umgås med vuxna människor. Jag älskar Vilja men ibland blir det lite för mycket gulligull prat;)

Ja,just det! Jag har ju shoppat lite till Vilja.


Molo

Molo!

Body från Lindex.(i hela storlek 80 men det kommer väl det mer. Längtar tills alla höstkollektionerna kommer på kedjorna då ska jag shoppa 74 och 80 till henne! weho!)

Byxor i 74! Älskar dom randiga. Hon är så fin i starka färger!

Och så till mig!:


Snyggt halsband från H&M 79:-

Nej,nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh så mycket fint Vilja fått! :) Och vilket fint halsband till dig! :)



Ebba vill också ha rådjursmolos! :P

2010-07-07 @ 09:38:06
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: A-K

Vilken söt bebis ni har! :D

2010-07-07 @ 13:24:28
URL: http://missek.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin shopping! Ha det så kul idag!:)

2010-07-07 @ 14:11:21
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina molo kläder!



Världen är välidgt liten! Ska fråga mamma om hon vet vem din styvpappa är... Fast jag vet inte om hon varit så mycke i käymäjärvi... Doris heter hon (nu haapalainen men förut patomella...) Om din mammas gubbe vet vem hon är =)

2010-07-07 @ 19:28:56
URL: http://mariahaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka fina bodys! :)



Ja, Love är ganska knubbig, han har fått sin mors kroppsbyggnad.. ;) Haha.



10kg, inte dåligt måste jag säga! Tungt att bära! Men det planar ju ut sen när de börjar röra på sig mer. :) Min kusins dotter är 1½ och väger 9.6kg. Tänk vad olika det kan vara.

2010-07-08 @ 20:16:42
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej kika in här och såg din klädsmak till dottern :) molo har så underbara kläder och rådjursbyxorna är på väg på posten hit. Men har hon redan 74-80? :O måste allt va en ganska stor liten tjej för min dotter har 80 på molo och det är fortfarande lite stort. Hon är 15 månader :P



Fint namn ni har till lilltjejen med :) Jag har en Vilda så lite liknande.



/Lina

2010-07-10 @ 10:33:26
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Jannika

Fin läppen ser ut nu! Hon har så vackra ögon så man nästan blir helt förtrollad... sjukt fina kläder:P blev lite avundsjuk.. vi har knappt hittat några kläder vi gillar.. allt är bara hellokitty!!

2010-07-10 @ 16:15:32
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0