Semester

Idag har jag och Vilja varit hos mamma och hälsat på. Vi svängde förbi mormor och sen storheden en sväng.
Lämnade Ante hemma så han fick tvätta inför sthlm! mohaha!


Som ni märker är inte min blogg min första prioritering just nu men jag updaterar när vi kommer hem. Direkt efter stockholm åker vi upp till Kiruna. Blir även en sväng till byn!
Det ska bli himla trevligt. Känns verkligen som att det behövs..

Mitt hjärta!


Hallå man kan ju inte alltid bli snygg på bild! haha. min sötis!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag märker vissa likheter med Nelson i vagnen och Nelson i magen. Har sparkar och rör sig väldigt mycket i sömnen. Speciellt med fötterna. Precis som i magen!

2010-07-23 @ 18:50:37
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0