Kiruna

Hej! Nu är vi i Kiruna. Kom tidigare idag! Stockholm har varit sååå bra.Och flyga med Vilja var inget problem ,hon var så snäll.Hon har blivit så snäll och nöjd bebis. Hon gråter bara när hon är hungrig eller trött men annars så skrattar hon bara,pratar och leker. Hon har blivit så stor på bara nån vecka. Sitter nästan själv och slår med skallrorna som att hon är besatt. Känna och smaka på allt ska hon också göra..;)

Vi har shoppat(faktiskt inte så mycket åt vilja,vi shoppade åt oss själva istället!),träffat alla vänner,ätit på resturang,fikat och umgåtts lite mer.
Jag saknar alla därnere så mycket. Men snart kommer Ira och Calle hem och det blir trevligt! Då ska vi fika och hänga och gå ut på krogen en kväll;)!

Idag har vi bara varit hemma och sen på kvällen förbi Nicklas och Monica.. Imorgon ska vi träffa Sara och gå på stan! Kiruna har en jättefin butik Lenas Present bod som är i stil med Hjortgården i Kyrkbyn. Fast med myyycket mer saker. Jag är i himmelriket när jag är där..

På eftermiddagen blir det Vittangi! Updaterar med massa fina bilder när vi kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har en mei tai-sele som väntar på mig i Boden. Hoppas den fungerar! Köpte en mei tai deluxe på Tradera, men den var gigantisk och säkert super när han blir större.



BabyBjörn är DÖDEN för min rygg.

2010-07-28 @ 23:01:13
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0