handla handla.

Jag tycker inte att det finns någonting roligare än planera saker. Typ bröllop och nu dop! Älskar att pyssla och göra fint.

Har iaf bestämt mig för hur det ska se ut på fikat iaf! Vita dukar på bordet. Rosa stora tallrikar med vita aschetter på. Rosa och Vita ballonger. På bordet ska det ligga rosa fluff (svårt att förklara) och i fluffet ska jag strö mörkrosa hjärtan i glas. Sen har jag jättefina dessertskålan från 50-talet i fina färger som jag och mamma ska dekorera med blommor. Blir en enkel mörkrosa Gerbera i varje.

Tror det kommer bli jääättefint!

Sen nästa vecka ska jag handla till dopet. Mormor har gjort tårta och fika men man måste väl ha massa kaffe,the,saft och sen ska jag göra mackor med räkor och lax. Det blir nog lagomt och bra.

Synd bara att det är så dyrt!;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas att jag är öppen någon centimeter ändå. Då kanske de kan ta hål på hinnorna och kroppen fixar värkarna själv? Men har man gått över tiden och har en fet unge i magen så borde de kunna röra om lite, tycker man.



Tror inte att de har något partytält. Kanske en plan B, vad vet jag. Jag ska ju föda då. ;) Annars kan de ju bara hålla ut honom genom fönstret så är han blöt. :P

2010-07-02 @ 14:29:46
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja eller hur? Det är så skönt att man har valt rätt. Vissa karlar får ju knäpp efter att barnet är fött också, men min är kvar än! Härligt värre :)



Både sömn och egentid är viktiga grejer. Inget man prioriterade tidigare precis, haha!

2010-07-02 @ 18:11:07
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som att det blir jättefint dukat på dopet:)

2010-07-02 @ 19:16:52
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0