Drinkar!

Igår var jag ut med mina kära jobbarkompisar. Vi var först hos Alexander och sen var vi på båten!
Riktigt fint! Jag träffade massa människor jag kände och pratade som en vanlig människa och inte gulligullgull och skrattade sjukt mycket!
Okey,jag drack massa goda (starka) somriga drinkar och njöt av Luleå-sommaren!

Det var bra,riktigt bra.Jag behövde verkligen det.

Idag fick jag dock lida,inte för att jag är bakis,utanför att jag är sjuuuukt trött och Vilja skrek och gnällde i nästan 3 timmar. jag bar henne "sittandes",i famnen,gungade,hon fick vara naken på skötbordet,babysitter,babygymmet. Vi var ute på balkongen,provade mata henne och byta blöja. INGET hjälpte. Efter 3 timmar var jag helt slut när hon äntligen somnade. Hoppas hon är på bättre humör imorgon för vi ska duka i lokalen och baka morotskaka och hämta ut alla dekorationer.

Nej,måste sova.. NU!

Kommentarer
Postat av: Trollet

Hejsan!



Åh låter som du hade ritkigt trevligt (:



Tack för ditt inlägg på vår blogg! (:



Önskar er en fortsatt fin sommar!

2010-07-08 @ 22:21:42
URL: http://regnbagslycka.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Hey ya :)

2010-07-08 @ 23:06:01
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag slutar med tabletterna om jag börjar må dåligt. Brösten spänner inte lika mycket nu i alla fall, men jag blir livrädd direkt jag känner att det gör lite ont. Mjölkstockning ska vara ett helvete, men å andra sidan så känns det säkert i början då mjölk ska produceras? Vilken djungel. :/

2010-07-13 @ 16:32:08
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0