Bildbomb

Eftersom att jag inte har updaterat så bra på några dagar så tänkte jag bjuda på en miljon bilder istället.



Vilja tränar på att sitta själv,det går sådär. Men övning ger färdighet heter det väl! Snart sitter hon.

Ett försök till att försöka komma frammåt men hon blir bara tokigt arg för hon tar sig ingenstanns!

Sitta i soffan har hon lärt sig iallafall! Hon tycker det är så himla kul och hon sitter och skrattar och leker. Just nu händer det så himla mycket i hennes utveckling och hon har bla börjat härma rörelser. Om jag slår mig i knät med näven gör hon samma sak på sig själv! hihi!

Hon har skrattat lika mycket som vanligt

Nu gillar hon att slita ner girafferna och försöka äta upp dom.



Se så stor hon blivit! Var på bvc för några dagar sedan. 7120 gr och 65 cm lång!

Sen har vi haft MASSA besök också!



Marie i sin fina klänning!

Fina Cajsa var på besök från sthlm!



carrot. Som snart överger oss för sthlm! buhu!



sandra posade..



Andrea som inte ville vara med på bild.



Men roland,hennes karl,både fotade och blev fotad!



Sen kom fina Sara Costa hit och förgyllde våra dagar.

Busade med Vilja.

Fina fötter.



ida har varit här,såklart.





Vi har hängt på balkongen och bara pratat..



Fikat på stan med Martin som äntligen kom hem från Japan!



haha.



Vilja var såklart med!



Mina hjärtan!:)



Sen kom Sara förbi..

......

Ja,det var väl våra dagar.. Nu har vi städat och packat inför Stockholm imorgon. Nu ska vi shoppa,träffa våra vänner och äta gott!



Synd bara att min resväska är full redan nu.. Men jag snor lite plats i Ante´s väska! heheheh!

Ha det så bra nu så updaterar jag när vi är i Kiruna. För vi åker upp dit direkt efter stockholm!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina bilder! Ha det riktigt skoj i Stockholm nu då! Här får du min nya adress så vi kan breva lite då och då ;)



Hjortmossegatan 111

461 51 Trollhättan



Kram!

2010-07-23 @ 22:37:42
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0