Bara för att...

så måste jag slänga in lite bilder på min lillastora tjej!


Det är jättevarmt o då måste man lufta i babygymmet!


Hon är tillochmed söt när hon gråter. haha! Sen blir hon extra arg för att jag fotar!


Tjockis!

Det här är Vilja´s nya grejj. Leka med kudden i sängen. Hon stoppar den över ansiktet och skriker och skrattar i kudden och har hur kul som helst. Jag är dock livrädd att ungen ska kväva sig själv men det verkar inte vara nån fara för så här ser hon ut när jag har avbrytit den roliga leken. Jäkla mamma som förstör när man har som roligast!;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Va sööt =) är hon lång vad har hon för kläd storlekar ?

2010-07-15 @ 02:52:22
Postat av: sofia n

Hej!

Tack!:-)

Sist jag mätte henne så var hon 63 cm och vägde 6250 men det är snart en månad sen så jag antar att hon är några cm längre nu:) Hon har 68 i klädstorlek men hon drar ganska stort för att vara liten. Måste snart gå över på 74!

2010-07-15 @ 22:14:00
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj 74 =) Fast Freja är liten men shiit hon Hade 62/68 då hon var 1 år.. Nu har hon 80 överdelar byxor har hon 86 Men dom är för långa & för stora i midjan.

Men du kan ju ha mkt finare kläder då hon har dom storlekarna... finns mer att välja på =)

2010-07-15 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0