Utan min bebis!

Idag var vi tvungen att skippa ÖF pga allt snor från Vilja(Men imorgon trotsar vi snoret och hänger med alla fina mammor och barn på stan!:)..)
Vi åkte till mamma och hälsade på. Lekte,Vilja kröp omkring och kände på allt och försökte ställa sig upp mot varenda sak. (Hon försöker ju ställa sig upp på bena nu. jag blir så nervös!)
I slutet av dagen satt jag och pratade med Mamma och Tore om hur lite jag sovit i nästan 1 ½ vecka. Dels för att hon har haft 3 dagarsfebern och hennes separationsångest från mig.(Bara nöjd om hon får sova brevid/på mig.)
Och efter mycket övertalning så sover Vilja där i natt. Jag badade henne och satte på henne något att sova i och så fick jag skjuts hem. Hon somnade strax efter att jag åkt.



Ska bli fruktansvärt skönt att få sova ostört inatt för imorgon ska jag fortsätta projektet "sluta äta på natten".
Men jag saknar min fina bebis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännade att höra hur det gick för henne att sova där.

2010-12-13 @ 20:44:18
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Svar till Anonym- Det är inte första gången hon sover hos sin mormor och morfar. Det går alltid jättebra där. Dom skämmer verkligen bort henne och hon har alltid jättekul!

2010-12-13 @ 21:45:49
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0