sömn.

Buhu. Vilja brukar alltid sova så bra på morgonen. Ibland brukar jag också krypa ner i sängen med henne och sova. Det är skönt så man orkar en hel dag men vildungen. Men dom senaste dagarna har hon inte sovit. Idag sov hon hela 20 minuter,jag är dötrött eftersom att jag nästan inte sovit i natt heller..
Hoppas hon sover efter lunchen.

Innan jag fick barn förstod jag inte hur besatt man skulle bli av sömn. Att hela tiden räkna minuter och timmar av sammanhängande sömn. Vara glad för att få sova kanske 3-4 timmar i sträck.

Just nu skulle jag mest av allt vilja att hon skulle sluta äta på natten. Det hade varit härligt.

Idag ska vi åka och handla lite inför helgen. Som blir en kort helg. Ante är bara ledig söndag med oss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, jag tänkte ringa bvc och höra efter tips :)

2010-12-03 @ 15:21:23
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0