Rumphas!

Nu hasar hon sig fram för fullt(? hehe,lite segt går det ibland men när hon är nog intresserad av något går det fort!)





Fast hon var för feg och vågade inte röra dammsugaren. Hon åt på sladden istället. Mycket säkrare!;)

 

Hon har helt plötsligt blivit lite feg och rädd för nya saker. Hon kom hem till mamma i Lördags och såg hennes julgran och ryggade tillbaka nå otroligt, samma sak när hon såg tomten som stod vid granen men hon pillar på och känner om hon får göra det i sin egen takt. hehe. sötnöten!

 

Annars har vi bara varit hemma. Jag har tvättat typ 10 maskiner(! herregud det behövdes) tvätt och städat. Söndagar är bra städ och tvätt dagar. Nu ska jag slänga mig i soffan med Ante! Hoppas ni har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Vilja

SV: Haha tack:)

Ja jag var ensam med mitt namn när jag var liten, sen vet jag en hel hög som blev döpta efter mig och några flyttade vidare ut i Sverige och de har i sin tur vänner som också döpt sina döttrar till Vilja, hihi ^^



Lite komiskt att du heter Sofia också, det heter nämligen min ponny som är mitt allt ^^'

2010-12-05 @ 20:16:04
URL: http://gatukorsning.blogg.se/
Postat av: Marie

10 maskiner!? Inte fan har jag textiler hemma nog för att täcka upp det. ;)

2010-12-06 @ 06:59:25
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0