Promenad



 

Min stora tjej var ute och promenerade med gåvagnen tidigare idag.

Hon kan inte styra den men rakt fram går alldeles utmärkt!;)

 

Idag gnällde hon när hon satt i hallen och ropade på mig,jag följde efter henne och hon kröp mot spjälsängen och sa: "Dä" (Där) men jag förklarade att vi måste göra vällingen först så vi gick in till köket igen..
När jag gjorde vällingen så började hon krypa mot sitt rum och väntade på mig i hallen och sen kröp hon vidare,ställde sig mot spjälsängen och försökte klättra upp i den(utan lyckat resultat men lika glad blev hon när jag lyfte ner henne) och jättenöjd när hon fick vällingen. Trötta tjejen! Så gulligt att hon visar vad hon vill!
Hon somnade på en gång.

Det är så mysigt nu när hon börjar bli så stor och ger en tusen blöta pussar och mjuka kramar. Min bebis som inte är så mycket bebis nåmer.

¨

Jag för 1 år sedan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj det var en stor mage, ser nästan ut som om du skulle ha tvillingar ;)

2011-01-14 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0