Mat och sånt.

Tack för tipsen om frukosten! Jag fortsätter ge mackor och frukt. Hon gillar ju att grisa med det!
Jag brukar ge Jogolino ibland också(från 10 månader) men mest som mellis,den verkar vara så söt.

Har även köpt smoothie från 1 år. ( Alltså,jag ger frukt och smoothie från 1 år,hon blir ju 10 månader nu i dec,antar att det inte sker något magiskt på 1 års dagen och jag ger det i så små mängder!)

Angående mat så äter hon fortfarande inte min mat. Den ratas hårt. Även det mesta som inte äter spaghetti och köttfärssås samt Spaghetti med tomat och mozarella. Nåväl. Idag har hon bara velat äta av min mat så till lunch fick hon kyckling och bröd bitar samt tomat och paprika. Hon verkade nöjd. Till middag fick hon ungspankaka och hon åt glatt. Kanske hon måste börja äta av våran mat? Är det mysteriet som jag kanske lyckats lösa nu?;)

Min stora tjej!


Imorgon är det som ni säkert vet Fredag. Ante jobbar dock kortdag på lördag så vi tar inte helg riktigt än. Men på lördag ska jag,Vilja och Mamma gå på vintermarknaden på Hägnan. Hur mysigt som helst.

Idag har jag shoppat några julklappar också. Har bara kvar en till Vilja,någon leksak ska hon få och en julklapp till Ante. Jag funderar fortfarande på vad jag ska köpa. Svårt med julklappar!

Nu ska jag sluta babbla och gå och sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså hur är det här med mjölkprodukter? Får man ge det? :)

2010-12-03 @ 08:52:05
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jogolino är bra yoghurt och ska vara utan socker, Cassandra äter fruktpureer från samma serie(heter frutti) och dom är utan några tillsatser och socker i.. en jätte bra grej och dom är jätte goda-rekommenderar att testa:))

2010-12-03 @ 12:32:33
URL: http://lillniiiiina.blogg.se/
Postat av: Malin

De allra flesta såna där barnmatsyoghurtar o liknande har inget tillsatt socker.

2010-12-03 @ 20:57:57
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0