Godmorgon

Fick mig en fin sovmorgon idag. Vilja och jag sov till 07.45. :)
Natten har varit såå mycket bättre. Hon vaknade till vid 12,bökade lite,ville inte ha flaskan(3e natten nu hon inte vill äta!) men jag tog över henne till sängen och så sov vi hela natten.
Så härligt. Kanske man vågar hoppas lite att det börjar bli bättre..

Idag tänkte vi bara åka och handla och göra iordning lite i Vilja´s rum. Röja upp lite och vika ihop all tvätt och så ska jag lyfta in hennes säng. Hon kanske sover bättre själv,hon värkar störas av oss ganska mycket..

Vilja nu på morgonen!


Kommentarer
Postat av: lady thirty

lillan då :)



vinnaren är nu utsedd i utlottningen! kika in och se vem som vann.

2010-12-15 @ 11:16:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ladythirty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0