fredagskväll..

..Och jag ska snart gå och sova. Ja,klockan är nästan bara 10 men jag är skittrött! Har iofs sovit ganska bra igår natt men endå har tröttheten slagit mig enormt ikväll. Skyller på kronisk trötthet;)

Idag fick Vilja vara hos mamma medans jag var på läkarbesök och hon hade som vanligt jättekul. När mamma gick började hon gråta. Hon är verkligen mommo´s flicka.

I natt hade jag planerat att sova hela natten och sen ta mig till stan en vettig tid imorgon bitti och shoppa-till mig själv!:) Underbart..



Kort efter att jag tagit den här bilden började hon gå efter tvbänken(hon har bara vågat gå i spjälsängen) och sekunden efter släpper hon taget och klappar händerna. Jag och Ante blev livrädda för att hon står helt själv,utan stöd och skriker rakt ut så hon blev livrädd och ramlade på rumpan. Och tokgrinade. Men sen somnade hon iaf.

Hon försöker skrämma ihjäl mamma och pappa! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0