Shoppat..

Ja,hon har ju fått några nya plagg i garderoben. Till hösten och vintern..



Dunväst från Lindex.Kommer bli superfin till hösten!


Pyamaser från Lindex. 74/80 så dom var lite stora. Men blir fint till vintern!



Jeansleggings från Lindex



Munkjacka från Doffi

Rosa tröja med fin rosett från Zara.



Mysig tjocktröja från Zara

Gråa manschesterbyxor också från Zara.(haha,ni får vrida huvudet,orkade inte fixa med bilderna;)..)

Fin body från Mini rodini.(Snart släppts höskollektionen på busochrackartyg ! Längtar redan!)

Gullig bamsebody!



Hjärtbody från Lindex.



Jättefin body från Coop som Vilja fått av mamma! Lite småfolk inspirerad:)



Också från coop! Urgullig!

---

Jag glömde fota några stycken;) haha.Bla en ursöt Jeansskjorta. Hon hade den till en jumpsuit och såg ut som värsta lilla fashionistan! ja jag har shoppat sjukt mkt men mycket är i 80 också och det är ju ett tag kvar tills dess...fast hon växer så det knakar! .. Jag är riktigt nöjd!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket fint!

Minirodinis höstgrejer finns redan på oiidesign :) jag kunde inte hålla fingrarna i styr. Men glömde ju helt bort att de finns på NK när jag var i sthlm, stor miss av mig! ;)

2010-08-04 @ 21:24:02
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Nelson har hjärtebodyn från Lindex!

2010-08-05 @ 08:25:03
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0