Kärlek.

Ibland slår det mig att jag är mamma! Det låter så konstigt. Jag är mamma och Ante är pappa.
Visst är det tufft ibland. Speciellt när hon är i sånna här perioder och äter hela tiden på nätterna,rullar runt,bökar och gråter.
Grinar som en galning när man klär på/av henne.Bara vrider sig på skötbordet. Blir tokigt arg och bara gallskriker av ilska när jag inte lyckas roa henne nog mycket.

Men sen när hon fyrar av ett sånt där underbart leénde så hjärtat smälter. Då undrar jag vad jag har gjort innan hon kom. Och så vill jag genast ha ett syskon till henne;)

Den lilla människan är det finaste,mest underbaraste vi någonsin gjort. Jag älskar att vara mamma!
Ibland känns mitt liv tokigt underbart.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp det stämmer. Minns en gång när jag såg dig som hastigast på smedjan också men Vilja under armen. Då fick jag också tänka till men nästa gång är det slutfunderat haha. Då blir det ett hej :-P



Ja, jag märkte att hon sträckte sig, inte alls blyg hehe. Så himla söt!



Ja Emilio är ju en aning mindre, snart tre månader. Han har dock börja växa till sig nu och har precis börja kunna ha storl 56 :-P Det var lite segt till en början men snart knakar det nog till ordentligt skulle jag tro



2010-08-28 @ 13:40:09
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0