film

Vilja sover sedan länge. Hon slocknade nog redan vid 7. Helt slut efter att varit på stan hela dagen.
Hon låter fortfarande som en skadeskjuten hund med sitt gnäll men skrattar iallfall emellan;)..(Bara för att jag skrev att hon sover så pep hon precis till i sömnen. Får se om man måste peta i henne lite mat så att hon sover)

Nej men hon är jättenöjd sålänge hon blir sysselsatt och det blir hon med alla kompisar som gullar med henne!
Vi har suttit på Roasters hela dagen. Vädret var ju riktigt fint!

Imorgon ska jag och mamma på stan och leta nåt fint till lilla My som föddes för några dagar sedan. Jag hoppas också på att få snosa färsking. Har haft lite ångest dom här senaste dagarna av att allt går så fort. Att hon inte är ett litet knytte som ligger i min famn nåmer.

Herregud,hon blir ett halvår! Vart har ett halvt år tagit vägen? Måste börja söka jobb. Såg att dom ville ha personal på Hemmakväll i stan,och det hade passat mig perfekt! Har alltid sagt att jag skulle vilja jobba där.


På tal om hemmakväll så har vi sett på massa film den här veckan..
Percy jackson och kampen om Åskviggen. Jag älskar sånna töntiga Äventyrsfilmer så jag kan rekomendera den! Och igår såg vi snabba cash,jag brukar inte gilla svenska filmer speciellt bra men den var sjukt spännande!

Ikväll blir det nån amerikansk komedi, Valentines day tror jag den hette.


Har ni sett nån bra film på sista tiden som ni kan rekomendera?:)






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men åh så kul!! Gamla möbler är ju supersnygga, och lätta att fräscha upp med lite vit färg :D



Hahaha jaa Johan är likadan, suckar djupt när jag visar honom massa fina kläder och ännu djupare när han inser att nya vinterkläder måste införskaffas och det är inte direkt billigt med overaller :P Men här stannar jag mig själv lite, en molo-overall går på typ massor så nöjer mig med reima eller pop ;)



Jag gillade valentines day, väldigt mysig film tycker jag :D Shutter Island, Precious och Vägen är tre filmer vi hyrde för inte så länge sen och de var alla riktigt bra...speciellt shutter island :D

2010-08-03 @ 21:26:20
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: Carro

Okej, men det kommer :) Ja vi måste köpa nya hjul vill våran, den är ju begangnad så det har fastnat massa hår mellan hjulen och det går inte att ta isär dom, man måste köpa nya så den är lite trög, eftersom han inte tar i så mycket när han går i den så svänger den orkar han inte räta till den igen, eller orkar och orkar.. han fattar inte !! :P haha

2010-08-04 @ 10:09:55
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du får tillverka en till bebis. =0)

2010-08-04 @ 14:50:40
Postat av: Sofia

Jag gilade också Percy Jackson fimlen. Kick-Ass såg vi iförrgår och den var också bra... men det beror nog på vad man gillar, jag kan rekomendera den iaf:)

2010-08-04 @ 15:16:03
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0